Uslijed pandemije koronavirusa pravilo društvenog distanciranja je vjerojatno najvažnija mjera u suzbijanju širenja. VW grupa se aktivno uključila u promociju te mjere, a aktivni su i neki drugi.
I dok čekamo da Kia promjeni svoj logo, navodno u smjeru modernijeg slovnog zapisa, Hyundai je jednostavno morao reagirati. Naime, njegov logo u obliku nakošenog slova H zapravo prikazuje rukovanje dvije osobe. Kako je jedino preporučljivo rukovanje ono laktovima, Korejci su sada taj logo malo osvježili.
Did you know that our logo represents two people shaking hands? We reimagined it since #socialdistancing is important for all of our safety.
#strongertogether #hyundai #progressforhumanity pic.twitter.com/yFZzfOUFK4— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) March 30, 2020
Aktivan je i Mercedes, koji je na društveno distanciranje uputio smanjenjem zvijezde u svom logotipu, a sve kako bi se odvojila od prstena koji je okružuje. Dobra je vijest kako se radi tek o prigodnim promjenama za potrebe aktivnosti na društvenim mrežama.