Može se slobodno reći da je ovo luksuzna verzija na Facebooka, Amazona i Expedia servisa, u jednom proizvodu.
Prema navodima, 116 godina stari brend je kreirao “Whispers”, sa ciljem da on bude “najekskluzivniji privatni klub na svijetu”, a skladno tome, članarina je ograničena samo na vlasnike novih Rolls Royce vozila.
Šta aplikacija zapravo nudi?
“Whispers” sadrži kolekciju proizvoda koji se mogu videti i kupiti online, koja se konstantno mijenja – od personalizovanog seta za monopol koji je baziran na vašem portfoliju nekretnina, preko hipodroma, pa sve do specijalnih izdanja konjaka. Uz ovu mrežu, ništa vam neće biti van dohvata ruke.
Povrh toga, članovi će imati priliku da uživaju u čitavom nizu događaja i iskustava, poput privatnog nastupa filharmonije, sjedišta u prvom redu tokom nedelje mode, VIP prikazima umjetničkih sajmova ili bekstejdž propusnica za Gremije. Štaviše, članovi “Whispers” kluba će moći da uživaju u društvu super-elite, od najboljih sportista, pa sve do najpopularnijih muzičara.
U ponudi su i luksuzna putovanja širom svijeta, koja sada možete zakazati jednim dodirom na dugme iz udobnosti svog stana.