Ljubitelj tuninga iz Sremske Mitrovice na Volkswagen Golf prve generacije naletio je sasvim slučajno. U njemu je prepoznao potencijal, jer je već imao BBS naplatke, kit od poliestera, svjetla s Jette prve generacije… Nije puno dvojio, kupio ga je i pretvorio u svoj projekt.
Prvotno ga je samo želio malo dotjerati i koristiti za svakodnevnu upotrebu, ali čim je krenuo mijenjati dijelove, više nije mogao stati. Vrlo brzo je ustanovio kako je automobil u prilično lošem stanju pa ga je potpuno ogolio te krenuo u temeljitu sanaciju pragova, blatobrana, vrata, haube, poklopca prtljažnika…
Kad je već krenuo u ozbiljnu obnovu, iskoristio je priliku pa je uklonio ručke i ugradio daljinsko otvaranje, nagradio ga posebnom bojom, novim naplacima, prednjim i stražnjim svjetlima, ovjesom s podešavanjem visine i tvrdoće… Tako uređen Volkswagen Golf I vozio je više od šest godina te na raznim natjecanjima osvojio više od 30 nagrada.
Nakon što se zaželio novih promjena iznova je krenuo u dotjerivanje vanjskog izgleda. Posebno se potrudio pronaći trodijelne Speedline for Zender naplatke, ali je zbog širine od 8j morao rezati blatobrane. Ploču s instrumentima zamijenio je onom s cabrio izvedbe Golfa prve generacije te ugradio tonirana stakla s Golfa I GTI. Konačno je na red došao i na motor 2.0 16 iz Golfa III GTI, koji je temeljito uređen. Akumulator je prebačen u prtljažnik, ugrađena su bixenon svjetla, a ispušni sustav promjera 50 mm zamijenjen je protočnijim promjera 60 mm. Naravno, Miloš nije zaboravio niti kočnice pa su sprijeda ugrađeni samoventilirajući diskovi promjera 280 mm, a stražnji bubnjevi zamijenjeni su punim diskovima.