7.7 C
Sarajevo
20.11.2024

Na Mediteranu bitka novim sloganima za svakog turista

Mediteran koji u normalnim godinama privlači otprilike trećinu svih svjetskih turista i u 2021. bit će najpoželjnije ljetno odredište, piše u nedjelju Večernji list.

Mnoge turističke zemlje ovih dana pojačano nastoje skrenuti turiste sebi. U tom društvu su uz Hrvatsku, koja je prije nekoliko dana lansirala kampanju sa stranim turistima u glavnoj ulozi “Trust me, I’ve been there”, Francuska, Grčka, Španjolska, Turska, Austrija…

Zahvaljujući cijepljenju i tzv. zelenoj putovnici svi u utrku za goste ulaze s povećanim apetitima. Hrvatska, koja je lani ostvarila svako drugo noćenje iz rekordne 2019., sada cilja barem 60 posto turističkog prometa iz te godine. Grčka, koja se poigrala s hitom Beatlesa “All You Need is Love” i prije nekoliko dana pokrenula šestomjesečnu kampanju pod sloganom “All you want is Greece” cilja 50 posto rezultata iz 2019.

- OGLAS -

Zemlja koja je lani uprihodila samo četiri milijarde eura od turizma (u 2019. 18 mlrd. eura) nada se najvećom kampanjom u posljednjem desetljeću privući oko 15 milijuna turista. Grčka je promocija fokusirana na prirodne ljepote zemlje i sigurnost od korone, što u svoju promidžbu nastoje ukomponirati mnoge zemlje.

Hrvatska se po tom pitanju pozitivno izdvojila još u veljači kampanjom “Safe stay in Croatia”, a koliko udovoljavanje stranim gostima može biti hod po rubu pokazalo se s turskom porukom “Enjoy, I’m vaccinated’. Ogorčenje u turskoj javnosti prvo su izazvale mjere prema kojima su oni trebali ostati izolirani u kući dok je turistima, koji su u kratkom posjetu, dopušteno izuzeće.

- Advertisement -

Turistička velesila Španjolska ovaj je mjesec lansirala promotivnu kampanju pod sloganom “You deserve Spain”. Ta je zemlja prije pandemije godišnje ugošćavala 84 milijuna stranih turista, a u 2021. se nada ugostiti 45 milijuna. Kampanja uglavnom ide u digitalnom formatu, a u Britaniji, Njemačkoj i Francuskoj i klasičnim oglasima u medijima, na otvorenom, autobusima itd, prenosi Hina.

Najveći konkurent Španjolskoj i dalje je Francuska, koja u normalnim godinama ima 90 milijuna turista i 57 milijardi eura prihoda. Kampanjom “What really matters” u deset europskih zemalja Francuzi promoviraju lifestyle, naročito u ruralnim i rijetko naseljenim područjima, donosi Večernji list.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA