Za šta, zbog kojih zasluga će državni parlamentarci dobiti po 30.000? To im nagrada za zasluge prema državi? Umorili su se boreći se za državu, državnu imovinu? Nenaspavani su zbog noćnih mora kako da sačuvaju BiH? Evo primjera kako ne rade i ko umjesto njih radi njihov posao: OHR formira komisiju za državnu imovinu, a u državi ima tih komisija i plaćaju se članovi i ima i državnih agencija. OHR je u akciji, vrlo važno. Tema najvažnija – čija je zemlja, tog je država. Ako se formira stručni tim, a ne politička komisija, onda ima nade. No, ako se komisija formira da bi našla kompromis između odluka Ustavnog suda po kojima je sve u BiH državno i između želje, zahtjeva, ultimatuma Dodika da je sve entitetsko, onda OHR ulazi u opasnu avanturu.
Kako? Tako ako komisija dovede u pitanje odluke Ustavnog suda ili ih ublaži ili kompromisno udovolji zahtjevima političara. Ako OHR, komisija ili Ustavni sud popusti i na jednom pojedinačnom slučaju, zahtjevu, onda taj presedan postaje pravilo. Kao što bi nastao haos ako bi OHR ukinuo zabranu raspolaganja državnom imovinom koju je donio Ešdaun. I onako kako smo kazali: većina te državne imovine, mislim na zemlju, tlo, zemljište, šume, uopšte nije državna već privatna imovina, a naša zemlja još nema zakona o restituciji, tj. zakon o vraćanju tog bogatstva privatnicima, stvarnim vlasnicima ili plaćanja obeštećenja vlasnicima.
Dakle, red je, prvo zakon o restituciji pa onda ono što je državno. No, rijeka Drina nije privatna rijeka i zabilježite ovo, početkom decembra Ustavni sud BiH će opet, ovaj put, konačno donijeti odluku o rijeci Drini – čija je i da li se na njoj mogu praviti hidroelektrane. Podsjećamo RS i RS su spremne da investiraju u te HE. Tek nakon te odluke Ustavnog suda možete očekivati ovo što očekujemo mjesecima – ishod ovog političkog rata koji je počeo Dodik, ne zbog zakona o genocidu, već zbog odluka o šumama.