Kompjuterski animirani film Minions: The Rise of Gru tokom vikenda zaradio je 108 miliona dolara, a osim što je hit na kino blagajnama, pokrenuo je i jedan zanimljiv trend.
Naime, zahvaljujući TikTok trendu koji, čini se, uzima maha širom svijeta, grupe mladih ljudi (najčešće dječaka tinejdžerske dobi) počele su posjećivati projekcije novog animiranog filma u odijelima. Kratki video isječci koji su postali viralni na platformi prikazuju te dobro odjevene grupe mladića, koji sebe nazivaju GentleMinions, kako jezivo ulaze u kina, gledaju film skamenjenog lica, a zatim euforično plješću.
Neki videozapisi također pokazuju kako tinejdžere izbacuju nakon što su postali previše buntovni i bacali banane (omiljeno voće Minionsa) na platno, a to je rezultiralo uvođenjem potpune zabrane ulaska u određena kina za sve posjetitelje koji dođu u odijelima, prenosi The Sunday Morning Herald.
Customer Notice:
We are currently not admitting unaccompanied children wearing suits for ‘Minions: The Rise Of Gru’ (U)
This is due to the issues we have encountered over the last two days and it’s associated behaviour.
Thank you
— Regal @ Wadebridge (@WTW_Wadebridge) July 2, 2022
Ako se pitate kako je došlo do ovog čudnog trenda, jednostavan odgovor bi bio da su trenutno školski praznici i tinejdžeri imaju više vremena za živciranje i zbunjivanje odraslih u njihovoj neposrednoj blizini. Otkako su se prvi put pojavili u Despicable Me 2010., Minionsi su postali veliki kulturni fenomen koji ljudi vole, mrze ili vole mrziti. Također su razvili vlastiti život na internetu.
Likovi slični emotikonima prvo su postali popularni među starijom populacijom koja dijeli ozbiljne memeove na Facebooku, a zatim su ih ironično prihvatili milenijalci i generacija Z za proizvodnju sadržaja koji je često mračan i gotovo uvijek besmislen.