Jedan influenser za hranu rekao je da može zaraditi šest cifara (milion dolara) na samo jednom videu, zahvaljujući na partnerstvu sa brendovima kao što su Chase Bank i Coca-Cola.
Stanovnik Los Anđelesa Gianluca Conte, koji ima 12,5 miliona pratilaca na TikToku – napravio je svoj prvi video u 2019. kako kuha tjesteninu.
“Možete doći do tačke u kojoj jedna objava može biti skoro šestocifrena” (zaraditi skoro milion), rekao je za The Post. „Ali to zavisi od kompanije. . “
Conte, 23, koji je napravio sadržaj za grickalice kao što su Cheetos i Skittles i lance kao što su Wendy's i Boston Market, na jednokratnim videozapisima.
“Kompanije će izdvojiti veći budžet, samo zato što guraju jedinstvenu kampanju, a ne određeni proizvod,” rekao je Conte, jedan od kreatora sadržaja koji sudjeluje na FoodieConu, festivalu hrane
Rodom iz Sjeverne Karoline bio je na društvenom fakultetu i radio u restoranima svog oca kada je objavio svoj prvi video “Kad bi na obali Jerseya imao emisiju o kuhanju”.
„Bio sam u majici bez rukava i malim lančićem“, objasnio je. “Snimak je doslovno bio bijeli luk, paradajz; Jedva sam znao šta radim.”
Zatim je kreirao seriju “The Angry New Jersey Cooking Show”, a njegov video s piletinom Fettuccine Alfredo ga je zaista stavio na mapu – sa preko 5 miliona pregleda na TikTok-u.
Kroz svoj posao, sklopio je ugovore o modeliranju – a žene ga kontaktiraju, “tražeći da im kuham”.