Tokom tromjesečne zajedničke kampanje kompanije Mastercard i organizacije SOS Dječija sela u BiH, pod nazivom „Biti tu za njih: neprocjenjivo.“, zabilježen je značajan porast online donacija.
Mastercard je svaku prvu pojedinačnu donaciju svojih korisnika, uplaćenu kroz online platformu, uvećao za isti iznos, što je dodatno motivisalo donatore širom Bosne i Hercegovine da se priključe kampanji.
Broj prvih transakcija kroz online kanale doniranja porastao je za 113%, dok je prosječni iznos prvih donacija zabilježio rast od 29%, u poređenju sa istim periodom prošle godine. Rezultati uspješno realizovane kampanje pokazali su važnost kontinuiranog doniranja kroz siguran, jedinstven i brz način, koji umnogome olakšava doniranje za sve korisnike, a koji će se nastaviti i u narednom periodu kroz digitalne platforme.
„Podrška i sigurnost su faktori za koje vjerujemo da imaju univerzalnu vrijednost za sve građane, bez obzira na startnu poziciju u životu. Ponosni smo što sa partnerom kao što su SOS Dječija sela, već godinama radimo na pružanju podrške mladim osobama i da u tome koristimo tehnologije po kojima je naša kompanija prepoznata. Nadam se da će svijest o značaju filantropskih aktivnosti rasti i dalje, i da će sve više građana biti redovni donatori i podržavaoci humanitarnih ciljeva“, poručili su iz kompanije Mastercard.
Već treću godinu zaredom kompanija Mastercard, zajedno sa svojim korisnicima, pomaže u misiji osiguravanja sigurnog i sretnog odrastanja djece i mladih iz SOS Dječijih sela u BiH, kroz stavljanje digitalnih plaćanja u funkciju humanosti i filantropije.
“Redovno online doniranje, za djelovanje organizacije, predstavlja kontinuitet finansiranja koji je suštinski važan za osiguravanje kvalitete brige i za naše strateške procese. Sretni smo da je prepoznat naš rad u segmentu uspostavljanja dugoročnih odnosa sa donatorima i to kroz siguran online način doniranja, putem naše digitalne platforme. Kompanija Mastercard već treću godinu zaredom podstiče donatore da kroz jednostavniji način podrže, ne samo brigu o djeci i mladima bez roditeljskog staranja, nego i naše druge programe koji doprinose osnaživanju cijelih porodica i zajednice u kojoj djelujemo. Hvala svim donatorima što su bili dijelom kampanje, a posebnu zahvalnost dugujemo našim prijateljima iz Mastercarda“, izjavio je nacionalni direktor SOS Dječijih sela u BiH Malik Garibija.
SOS Dječija sela u BiH i Mastercard zajedničkim kampanjama nastoje motivisati i druge kompanije, da kroz digitalne platforme filantropski djeluju te na ovaj način podstaknu svoje korisnike da se pridruže
jednostavnijem načinu doniranja, a sve u cilju podrške najranjivijim kategorijama društva.
Organizacija SOS Dječija sela u Bosni i Hercegovini pruža brigu o djeci i mladima bez roditeljskog staranja već tri decenije, a kroz Programe jačanja porodica pomaže socijalno ugroženim porodicama te radi na preveniranju izdvajanja djece iz porodice porijekla. Više informacija o radu SOS Dječijih sela u BiH i kako pomoći možete saznati na stranici www.sos-ds.ba.