0.5 C
Sarajevo
23.12.2024

Ispred nas su uzbudljivo vrijeme i ključ konkretnih promjena!

Nedim Pašić je u Datalabu BH od samog osnivanja preduzeća. S PANTHEON-om se među prvim približio IT i sektoru malih i srednjih preduzeća u Bosni i Hercegovini.

Manje od tri dana nas dijeli od PANTHEON konferencije. Zašto je važna ova konferencija i šta nam donosi?

Bosna i Hercegovina je zadnja u nizu zapadnoevropskih zemalja kada je u pitanju pokretanje procesa digitalne transformacije svih ključnih segmenata našeg tržišta. Zbog ovoga smo uskraćeni svi, a prije svega građani, zatim institucije koje su servis građanima, privreda koja bi trebala biti glavni generator radnih mjesta i prihoda, dakle cijela BiH. Kraće rečeno, nalazimo se u začaranom krugu iz kojeg zajedno moramo naći izlaz, što je jedan od povoda organizacije ovako jedne konferencije.

- OGLAS -

Tehnologija je uvijek imala značajan utjecaj i na poslovanje i na društvo, a tokom posljednjih nekoliko godina znatno je porasla brzina kojom se pojavljuju nove tehnologije. U skladu s tim rapidnim promjenama, potrebno je stvoriti preduvjete za pravovremenu reakciju.

Na konferenciji ćemo predstaviti budućnost razvoja PANTHEON-a u službi digitalne transformacije poslovnih procesa i dostignuća koja smo napravili u našem poslovnom programu kako bismo pružili najbolju uslugu korisnicima, a digitalnu tranziciju učinili što suptilnijom.

- Advertisement -

“Ispred nas je uzbudljivo vrijeme i sretni smo što upravo mi nosimo ključ konkretnih promjena! Tu smo da podržimo poslovnu zajednicu, ali i zakonodavce kako bismo zajedno pronašli rješenja i odgovore na putu ka digitalnoj transformaciji koja više nije izbor, nego prijeka potreba.”

Koliko ja važno usklađivanje zakona sa potrebama tržišta?

Na konkurentnom tržištu uspijevaju ona preduzeća koja su fokusirana na konstantno inoviranje i korištenje digitalnih tehnologija. Zakonodavci moraju, prije svega, uz redovnu komunikaciju s kompanijama s tržišta, osluškivati njihove potrebe i omogućiti što lakše poslovanje s ciljem razvoja privatnog sektora, kao glavnog generatora javnih prihoda.

Kome je namijenjena PANTHEON konferencija?

Uzimajući u obzir da se digitalna transformacija odnosi na značajne promjene u poslovanju, razvoj novih poslovnih modela te povećanje tržišne konkurentnosti kao rezultat digitalizacije odnosno primjene digitalnih tehnologija, konferencija je namijenjena, prije svega, poslovnoj zajednici.

No, poslovanje koje funkcionira u prostoru i vremenu ograničeno i usmjereno zakonodavnim smjernicama, PANTHEON konferencija je svakako namijenjena i za predstavnike institucija i javnog sektora. Sve ovo uz cijenjenu medijsku zajednicu koja kanališe i spaja prva dva sektora. Pored menadžera kompanija, očekujemo i eksperte iz računovodstvene struke, te IT menadžere.

Kako bismo što bolje pristupili tržišnim potrebama, kreirali smo tri linije predavanja i radionica:

Menadžerska linija: novosti iz segmenta automatskog izvještavanja, poslovne analitike i automatizacije obrade podataka, sigurnosne kopije, te online rješenje PANTHEON Web.

Računovodstvena linija: digitalizacija PDV-a, digitalizacija i automatizacija obračuna zarada i ostali alati za digitalizaciju u računovodstvu.

Poslovna linija: digitalizacija i automatizacija robnog poslovanja, automatizacija obrade i potvrđivanja dokumenata u preduzeću, digitalni pregled proizvodnje i obrade radnih naloga, te optimizirano vođenje maloprodaje.

Na koji način možemo ostvariti digitalnu transformaciju?

Prije svega moramo biti spremni na promjene, imati jasan plan i strategiju. S obzirom na to da digitalna transformacija podrazumijeva puno više od same upotrebe digitalnih alata, nužno je nove mogućnosti gledati iz otvorene perspektive. Kako bi poslovne procese digitalizirali, potrebno je raditi na cjelokupnoj promjeni načina poslovanja, te izgradnji nove organizacijske kulture. Vrlo bitna je i sama sposobnost preduzeća da brzo reagira na promjene na tržištu, te da ih prihvati i prilagodi im se uz minimalni trošak.

Na kraju, zahvaljujući upotrebi digitalnih alata, preduzeće svojim kupcima može ponuditi jedinstveno korisničko iskustvo kreiranjem prilagođenih proizvoda i usluga, to s druge strane otvara put za mnoštvo inovacija i razvijanje novih vještina zaposlenih, što opet stvara preduslove za konkurentnost i čuvanje pozicije na tržištu.

“Korištenje digitalnih alata je nužno u svakodnevnom poslovanju kako bi se ujedinili i automatizirali svi poslovni procesi. Zaključujemo vrlo je bitan odabir pravog poslovnog rješenja, koje će vas podržati u vašem poduhvatu digitalne transformacije.”

 

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA