Kampanje Donalda Trumpa i Kamale Harris su u augustu na TV-reklame potrošili čak 280 miliona dolara, a očekuje se da će u ostatku augusta i u naredna dva mjeseca ta brojka biti još i veća.
Zasad prednjači kampanja republikanskog kandidata, koja je potrošila ukupno 151 milion dolara na TV napade na Harris. Njena kampanja, s druge strane, je potrošila 129.9 miliona na politički marketing ove vrste.
Poredeći s prethodna dva izborna ciklusa, primjećuje se blagi skok u odnosu na 2020. godinu, koja je dosada bila rekordna. Tada je potrošeno 245 miliona dolara za cijeli mjesec, ali je prednjačila kampanja današnjeg predsjednika SAD-a Joea Bidena sa 140 miliona dolara.
Pravi kontrast je moguće napraviti s 2016. godinom. Tada je u cijelom augustu potrošeno 62,3 miliona dolara.
Razlog za skok u potrošnji tokom 2020. godine bio je način na koji su organizovani izbori. Rano glasanje poštom bilo je izrazito popularno zbog pandemije virusa Covida-19, a neki građani SAD-a su glasali već početkom septembra.
Što se tiče ove godine, analitičari procjenjuju da je izlazak Bidena iz utrke krajem jula zahtijevao ozbiljnu kampanju nove kandidatkinje Harris, zbog čega je toliko novca potrošeno na TV-reklame. Kako ne bi ostao u zaostatku, i Trump se odlučio na isti potez, a cilj obje kampanje bio je predstaviti Harris glasačima na način koji njima ide u interes.
Vrijedi istaći i činjenicu da kupovina TV-reklama tradicionalno skače u septembru (kada neke savezne države počinju s ranim glasanjem), te oktobru, kako se približava dan izbora.
Očekuje se da će i Trump i Harris, čije kampanje imaju uspjeha u prikupljanju novca, još više novca potrošiti u naredna dva mjeseca, kao i do kraja augusta.