Za par dana osvanut će poznate i manje poznate glave na bilbordima s izlizanim porukama o boljitku i ispraznim obećanjima. Eto brendiranih olovaka, upaljača. U poštanskim sandučićima slike faca uvijenih u stranačke zastave s porukama da smo samo njih čekali, odmah pored računa koji se neće sami platiti, ali biće bolje od oktobra pa se do tada ne mora ni razmišljati o njima. Uskoro počinje predizborna kampanja u BiH. Ona u Americi je uveliko u toku. I kakve sad veze imaju jedna s drugom? Pa nekada su američke i britanske predizborne kampanje bile model po kojoj su se kreirale kampanje u drugim zemljama. Danas, kao da se sve okrenulo. Američke kampanje izgledaju kao kampanje kod nas. Uvrede, prizemna komunikacija, bez konkretnih poruka i programa.
Krešimir Macan, tvorac političkih kampanja: Stare stranke ne vole kampanje. Imaju hodže i crkve!
Umjesto konstruktivne rasprave i argumenata, napadi i vulgarna komunikacija. Umjesto konkretnih riješenja neozbiljnost, trivijalne uvrede i infantilno ponašanje.