-3.1 C
Sarajevo
18.01.2025

Amerika raskovala tajni plan Dodika vrijedan desetine miliona! Kako je tata Dodik štelio posao Igoru

Loš dan za porodicu Dodik – familijarno postali crnolistaši! Amerikanci su otkrili i srušili plan porodice Dodik da ovlada medijskim tržištem koje vrijedi nekoliko desetina miliona maraka!
Američko ministarstvo finansija je u sinoć donesenim sankcijama navelo da je kažnjena i kompanija „SEE Media Research“ i to zbog finansijskih veza s Miloradom Dodikom. Evo o čemu je zapravo riječ.

Hadžifejzović: „Među sankcionisanim je i firma koja je trebalo, po političkom dogovoru, da dobije monopol nad istraživanjem gledanosti televizija u našoj zemlji.

FACE je emitovao nekoliko istraživačkih priča o ovoj kompaniji i, evo je, pod sankcijama je.

Ako neka kompanija kani istraživati televizije, televizija ima pravo istraživati tu kompaniju. Doduše, nama je svejedno ko mjeri gledanost televizija. Za ovih trinaest godina, naša gledanost je ionako nula. To samo govori koliko su i bivše agencije koje su istraživale gledanost bile pod političkom i kontrolom interesnih grupa. I te agencije smo istraživali, pa ih više nema.

- OGLAS -

Zašto je to tako? Sve je to uhodana šema, koju su mnogi nazivali mafijaška, u kojoj se dogovaraju interesi vlasnika televizija, direktora, vlasnika agencije i marketinških agencija i, naravno, prvo, politike – vlasti. Sjetite se afere ‘Gibraltar’, pa će vam se sve otkriti kada se podsjetite. Ne mjeri se gledanost objektivno, već se gledanost dogovori subjektivno, pa se, ne baš odokativno, podijeli dogovoreno.

Amerikanci kažu, tvrde, da je iza ove kompanije – ‘Media Research’ – stajao Igor Dodik. Pretpostavljena dobit, za koju Amerikanci imaju dokaze, bila bi, osim velikog profita, i politička: ko bude lijepo govorio o vlastima – taj će dobiti pare, marketing.

- Advertisement -

To je tako vazda funkcionisalo. Sjetite se direktnih prijenosa historijskih utakmica naše fudbalske reprezentacije na FACE-u. Tada, do tada, u najgledanijim utakmicama u historiji naše reprezentacije nismo mogli dobiti ni marke, recimo, od agencije koja ovdje zastupa ‘Coca-Colu’. Prvi put u historiji svijeta, ‘Coca-Cola’ nije bila sponzor jednog presudnog nacionalnog sportskog događaja. ili, opet tada, ‘BH Telecom’, pod kontrolom SDA i SDP, prvi i jedini put nije bio sponzor  direktnog prijenosa. Kako to? Zato što politika – vlast – lobiji – grupe – odlučuju kome dati novac za reklame. Agencije za istraživanje su tu samo sredstvo. Politika je njihov stvarni vlasnik. Zato čekamo da vidimo koja će agencija sada dobiti taj posao… čija.“

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA