16 C
Sarajevo
08.05.2025

Priča o čovjeku koji je vjerovao u svoju ideju i sada ima ogromno bogatstvo: “Ja sam mašina za društvene mreže!”

Todd Graves je prošle godine udvostručio svoje bogatstvo na preko sedamnaest milijardi dolara sa svojim lancem brze hrane "Raising Cane's".

Todd Graves je prošle godine udvostručio svoje bogatstvo na preko sedamnaest milijardi dolara sa svojim lancem brze hrane Raising Cane's. Dobio je najnižu ocjenu na fakultetu za ideju koja ga je obogatila.

To je dovoljno da Todd Graves, osnivač i izvršni direktor kompanije, postane još bogatiji. Forbes procjenjuje da je Graves gotovo udvostručio svoju neto vrijednost na 17,2 milijarde dolara zahvaljujući izvanrednim rezultatima Raising Canea.

Na čemu im zavidi konkurencija

- OGLAS -

U 2024. godini, lanac je otvorio više od sto novih restorana, povećavajući broj svojih prodajnih mjesta na gotovo devetsto. Ima ih u 42 američke savezne države. Međutim, najveća zavist industrije brze hrane je Cane's zbog toga koliko kupaca hrli u svaki restoran.

Lanac restorana brze hrane, koji je prošle godine zauzeo 22. mjesto po prihodu na godišnjoj listi pedeset najvećih ponuđača brze hrane časopisa QSR, ostvario je prosječno 5,7 miliona dolara prihoda po lokaciji. To je više nego dvostruko više od konkurencije poput Zaxby'sa i Bojanglesa, koji su drugi među svim većim lancima brze hrane, iza Chick-fil-A.

- Advertisement -

Prema novopribavljenim finansijskim podacima, prodaja po lokaciji u 2024. godini porasla je na 6,6 miliona dolara, a EBITDA prije oporezivanja približava se milijardu dolara.

Sve za promociju i kupce

Za sve ovo, Graves može zahvaliti ograničenom meniju koji pomaže u smanjenju troškova i entuzijastičnoj bazi obožavatelja brenda. Kompaniju je nazvao po svom psu, labradoru, a za promociju se uveliko oslanja na društvene mreže i poznate ličnosti. Između ostalog, dozvolio je svom prijatelju, reperu Postu Maloneu, da dizajnira jedan od restorana 2023. godine.

U nastojanju da izgradi svoj brend i istakne svoje napore u angažmanu zajednice, upustio se i u televiziju. Između ostalog, sa serijom Restaurant Recovery, koju je kreirao kako bi nezavisnim restoranima pomogao da prebrode pandemiju Covid-19.

Prošle jeseni, pojavio se kao gostujući poduzetnik u dvije epizode popularne ABC-jeve emisije Shark Tank, pokazujući svoje marketinške vještine takmičarima koji traže investitora.

„Ja sam mašina za društvene mreže“, rekao je Graves tokom jedne od svojih uspješnih prezentacija takmičarima. „Imam cijeli tim iza sebe koji mi pomaže u ovim stvarima… i to živim svaki dan. Iznijet ću vaš proizvod na tržište i pomoći vam da ga skalirate uz niske troškove akvizicije kupaca.“

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA