Kineski proizvođači automobila bilježe historijski uspjeh na evropskom tržištu, a juni je donio novi rekord – prodato je više od 65.000 vozila, što je rast od čak 48 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
Prema podacima analitičke kompanije Dataforce, kineski brendovi u junu su ostvarili tržišni udio od 5,5 posto. Time su nastavili uzlazni trend započet još u maju, kada je zabilježen prethodni rekord.
Najuspješniji među njima bio je MG, nekada britanski, a danas britansko-kineski proizvođač, s 25.027 prodatih vozila. Slijedi BYD sa 14.968 jedinica, dok je treće mjesto zauzeo Chery, koji je u junu isporučio 8.860 automobila.
Još impresivniji su podaci za prvo polugodište: od januara do kraja juna Evropljani su kupili čak 327.712 kineskih vozila, što predstavlja rast od 72 posto u odnosu na isti period lani. Tržišni udio sada iznosi 4,8 posto.
Ponovo je MG lider – s ukupno 151.435 prodatih vozila drži skoro polovinu ukupnog broja. Slijede BYD (69.953) i Chery (38.402).
Sve ukazuje na to da kineski brendovi postaju sve ozbiljniji igrači u automobilskoj industriji Starog kontinenta, s ambicijama koje daleko nadilaze trenutno ostvarene brojke.