Polo GTI u standardnoj verziji razcija 197 KS i 320 Nm, u verziji R WRC Street je raspolagao sa 217, ali je SR iz 2,0-litarskog TSI turbo-benzinca uspio da izvuče čak 316 KS i 430 Nm
Tjuneri su dodatnih 119 KS i 110 Nm dobili ugradnjom većeg turbo-punjača, boljeg izduvnog sistema i novog međuhladnjaka sa sistemom provođenja vazduha.
Ovaj Polo GTI iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde, što je 1,5s brže od standardnog modela, dok je maksimalna brzina 256 km/h.
Kako bi bilo moguće upotrijebiti ovu snagu modifikovan je i Volkswagenov DSG automatik sa dvostrukim kvačilom.
Ove modifikacije koštaju 9.000 eura, a uz doplatu od još 11.600 € dolaze KW clubsport vješanje, Recaro prednja sjedišta, Sabelt pojaseve za vezivanje, unutrašnje obloge od crnog velura, 18-inčne ATS felne sa Michelin Pilot Super Sport pneumaticima.
Polo GTI u Siemoneit Racing izdanju je dvosjed, ali iz ove kuće poručuju da se zaštitni kavez može zamijeniti standardnom zadnjom putničkom klupom.