Predstavljanjem istodobno u pet europskih gradova; Londonu, Parizu, Milanu, Barceloni i Kölnu, Nissan je pokazao javnosti drugu generaciju svog crossovera Juke tvrdeći da je on sada odrasliji, s poboljšanim dizajnom, performansama i praktičnošću.
Prva generacija modela Juke lansirana je 2010. godine, a Nissan je od tada prodao gotovo milijun primjeraka, ali je njime istodobno učinkovito utemeljio kompaktnu crossover klasu te svoj model suprotstavio velikoj brzorastućoj konkurenciji na tržištu ove kategorije, poput Renault Captura.
Novi model izgrađen je na platformi CMF-B Renault-Nissan-Mitsubishi Alijanse, koju koriste i novi Renault Captur te Clio. Kao rezultat, novi Juke sada je dug 4210 mm, 1595 mm visok i širok 1800 mm, što ga čini 85 mm dužim i 170 mm širim od prethodnog modela, ali 30 mm nižim. Međuosovinski razmak od 2636 mm također je 105 mm duži nego ranije.
Unatoč povećanim dimenzijama, dodatna upotreba čelika visoke čvrstoće u novoj platformi pomogla je da Juke bude 23 kg lakši od svog prethodnika. Nissan tvrdi da je nova platforma kruća i ‘nudi bolju stabilnost, performanse i mogućnosti zavoja’.
Nissan kaže da je prostor za koljena straga proširen za 58 mm, a prtljažnik iznosi 422 litre, što je 68 litara više od prethodnog modela, a samo osam litara manje od onoga u modelu Qashqai. Radi udobnosti u unutrašnjosti ‘monoformna’ sjedala, poput onih u najnovijem Qashqaiju, standardna su i mogu se odabrati uz presvlake od kože ili alkantare.
Novi Juke bit će lansiran samo s jednim motorom i to 1-litrenim DIG-T trocilindričnim turbo motorom snage 117 KS (86 kW) uz najveći okretni moment od 180 Nm pri 1750 o/min. Ovaj je motor preuzet iz Micre. Kupci mogu birati između dva tipa mjenjača u novom Jukeu; ručnog šesterostupanjskog (6MT) te sedmerobrzinskog automatskog s dvije spojke (DCT7). S prvim mjenjačem Juke ubrzava od 0 do 100 km/h za 10,4 sekunde, a krajnja brzina mu je 180 km/h. S automatskim mjenjačem Juke ubrzava nešto sporije, 11,1 sekundu, a najviša brzina ostaje 180 km/h.
Pored 1-litrenog benzinca, očekuje se nešto kasnije 1,5-litreni benzinski motor s više snage i na kraju verzija Nismo, a koja će vjerojatno nadmašiti 200 KS trenutne generacije. Dizelske izvedbe ipak neće biti u ponudi, a s obzirom na to da novi Captur dobiva plug-in hibridni model, elektrificirani pogonski sklop mogao bi u nekom trenutku stići i do novog Jukea. Šef razvoja Nissana Matthew Ewing izjavio je da ova platforma nije razvijena za čisto električni pogon, dodajući da još uvijek ne znaju hoće li Juke treće generacije doći i kao model s nultom emisijom.
Proizvođač opisuje novi Juke kao ‘najpovezaniji Nissan dosad’, sa značajkama koje uključuju over-the-air ažuriranje softvera, Wi-Fi i daljinsko zaključavanje, plus mogućnost provjere ‘zdravlja’ vašeg automobila putem aplikacije.