Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, pored Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kafe Emine mljevene na kamenim mlinovima ali i kiselog programa za kojeg vlada veliko interesovanje. Iz kompanije AC Food ističu da su reakcije kupca odlične jer su prepoznali da se radi o proizvodima koji imaju potencijala i koji na tom tržištu nemaju slične konkurencije.
– Imamo povratne informacije koje se odnose na veliko zadovoljstvo potrošača u Sjedinjenim Američkim Državama. Kupac je prezadovoljan kvalitetom naših proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde. Naši brendovi pozicionirani su na police velikog broja prodajnih objekata. Tržište nam je otvoreno i napravili smo sistem izvoza koji u cijelosti funkcioniše pouzdano. U narednom periodu planiramo novu isporuku većih količina. Sretni smo zbog činjenice da su kupci i potrošači prepoznali neprikosnoven kvalitet i da su reakcije više nego pozitivne. – ističe Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.
Osim SAD-a, AC Food izvozi u još u Hrvatsku, Irak, Srbiju, na Kosovo, Crnu Goru, Makedoniju, Australiju, Sloveniju i Austriju.