Kao i u svakom poslu, kvalitet je najbitniji, za proizvode se brzo saznalo i posao se počeo širiti. Već nakon šest mjeseci, firma je preselila u svoje prostorije, sa kancelarijama i skladištem. Vremenom se širio i asortiman proizvoda koji je firma nudila kupcima.
Trenutno se proizvodi distribuiraju u 14 evropskih država, a cilj firme je dalje širenje i jačanje asortimana. Preko 90 posto proizvoda sa kojima radi firma “Ferhatović” je iz Bosne i Hercegovine, što je i bila prvobitna ideja, da se plasiraju bosanski proizvodi na tržište EU.
Krajnji cilj firme Ferhatović je da u ponudi ima 1000 proizvoda iz bivše Jugoslavije, a u firmi su itekako zadovoljni što su među prvim Bosancima koji su pokrenuli ovakav posao i uspjeli u tome. U planu je također otvaranje Balkan shopa “Ferhatović” u Beču.
Kao i u svakom poslu, put do uspjeha je težak i pun prepreka, ali uz pomoć vjernih kupaca sa prostora cijele bivše Jugoslavije, firma “Ferhatović” konstantno bilježi rast i uspjehe.