Facebook je u optjecaj počeo puštati redizajnirano izdanje namijenjeno računarima , sa snažnijim naglaskom na dvije ključne značajke (događanja i grupe) te preglednijim rasporedom sadržaja.
Dodani su veći fontovi i upeglanije sličice, tamni način rada i pojednostavljeni prikaz s manje stupaca s informacijama. Značajka Facebook Stories pomaknuta je iznad kućice Update Status, dok je iznad kategorije Stories redizajnirana traka s izbornikom, gdje su smještene kartice dosad dostupne u izborniku na lijevoj strani zaslona, kao što su Events i Marketplace.
Dodana je i nova kartica Groups, također smještena u traku s izbornikom. Kliknete li na nju dobit ćete personalizirani pregled objava grupa čiji ste član i prijedloge grupa koje bi vam mogle biti zanimljive.
Takav je izgled, najavljen tijekom prošlogodišnje konferencije F8, dosad bio dostupan samo na pametnim telefonima i tablet računalima. Trenutno ga ne možete dobiti automatski – to je predviđeno za kasnije razdoblje ove godine – već ga morate aktivirati.
- Otvorite Facebook.
- Logirajte se u svoj korisnički račun.
- Otvorite Settings.
- Kliknite See New Facebook.
Ako vam se ne sviđa, na staro izdanje zasad se možete vratiti ako kliknete Switch to Classic Facebook, piše Verge.