Vrijednosti superautomobila na tržištu modernih klasika, upravo su počele padati, a jedan od najboljih indikatora jeste cijena za koju je prodan vrhunski Ferrari 550 Maranella.
Naime, putem aukcijske stranice “Bring a trailer”, kupac je ovaj moderni klasik dobio za tek 110.000 dolara.
Dakle, vijest da će balon, tačnije nevjerovatan rast cijena modernih klasika što su svi najavljivali jednom pući, upravo se dogodio.
Tako se konkretni Ferrari 550 Maranello iz 2000. godine s 5,5-litrenim V12 atmosfercem od 485 KS i 568 Nm uparen s ručnim mjenjačem nije ni približio očekivanoj cijeni od 170.000 dolara (koliko su dosad vrijedili na tržištu, u mint stanju i s malo kilometara).
Tako je ispalo da je cijenom sada došao na nivo na kojoj trenutni vlasnici mijenjaju Toyotu Supre 2JZ Mk IV.
Očigledno je virus korona koji vlada svijetom napravio svoje zaustavivši i tržište sportskih modernih klasika koje je dosad bilježilo galopirajući rast cijena brojnih modela.
Neki prodavači sad nemaju izbora te pošto-poto “izvlače” uloženo snažnim spuštanjem cijena, što pak pogoduje onima kojima su željeni modeli postali preskupi zbog visokih cijena.
Uglavnom, nikad nije bilo povoljnije dobiti Ferrarijev veliki Gran Turismo kojeg pokreće V12 atmosferac uparen sa 6-stepenim ručnim mjenjačem s čuvenom hromiranom kuglom.
Posebno zato što se Maranello nudio isključivo s “manualcem” prije početka “single clutch” ere i “uški” iza upravljača koje je Ferrari upakovao u priču “vozite s osjećajem poput vozača F1”.
Konkretni auto koji do 100 km/h stiže za 4,5 sekundi i vozi do 320 km/h prešao je tek 32.000 kilometara u 20 godina i u sjajnom je tvorničkom stanju…
Na koncu, pitanje je kakvo je to vrijeme došlo gdje jedna, Toyota, vrijedi više od rasnog italijanskog V12 bolida iz Modene.