U jakoj konkurenciji, koja je uključivala renomirana imena građevinskog sektora na europskom i svjetskom nivou, upravo je ova bosanskohercegovačka firma odabrana da izvede značajan dio radova na projektu TIR 2 – Izgradnje željezničke pruge Divača – Koper u Sloveniji.
Željeznička pruga 21 stoljeća imat će kapacitet prolaza od 212 voznih kompozicija dnevno, iako nagib na pojedinim sektorima iznosi i do 17 posto.
Trasa se spušta od Divače visoko na kraškoj visoravni sve do nivoa mora kod luke Koper.
Zbog veoma teške konfiguracije terena, strogih ekoloških ograničenja i savladavanja oko 400 metara visinske razlike, čak 75 posto rute će prolaziti tunelima.
Ruta je ukupno duga 27,1 km i na njoj je planirana izgradnja sedam tunela, kao i tri vijadukta. Upravo su tuneli oblast niskogradnje u kojoj se Euro-Asfalt specijalizirao u posljednjih nekoliko godina i postao lider u regiji i zemljama EU.
Ukupna predviđena vrijednost projekta iznosi 811 miliona eura. Ugovor za dionicu Sklop 1 Divača – Črni Kal je potpisan, a početni udio Euro-Asfalta već sada premašuje iznos od 100 miliona eura za radove u planiranom trajanju od 40 mjeseci.
Euro-Asfalt je već šest godina intenzivno angažovan na projektima u Sloveniji, od kojih je najznačajniji do sada bila sekcija autoceste Draženci – Granični prijelaz Gruškovje dužine 5,8 km, koja uključuje tunele, nadvožnjake i vijadukte, a čija je ukupna vrijednost premašila 70 miliona eura.
U Euro-Asfaltu ovaj ambiciozan projekt smatraju novim izazovom za desetine inženjera građevine i stotine radnika ove kompanije, piše biznis info.