Strateškim lobiranjem do platežno sposobnih kupaca

- Advertisement -

Danas se u poslovnom svijetu više nego ikad cijeni stabilnost, redovno plaćanje kupcima i dobavljačima, očuvanje broja zaposlenih, natprosječnost. Sve to rezimirano je u visokim ocjenama bonitetne pouzdanosti 4 ili 5, koje se formiraju prema međunarodno priznatim kriterijima, a koje posjeduje tek 16% kompanija u Bosni i Hercegovini. 

Upravo ove bonitetne ocjene “komuniciraju” o poslovnom subjektu da je poželjan poslovni partner.  Analiza koju je uradila bonitetna agencija LRC BIS govori o tome da je posljednjih godina tek 0,7% bonitetno pouzdanih kompanija otišlo u blokadu.

Vrlo često ili gotovo uvijek u medijima se daje akcenat velikim kompanijama, dok projekt „Pouzdanost 2020“ u centar zbivanja tokom višemjesečne kampanje stavlja mala i srednja preduzeća koja čine 93% svih bonitetno pouzdanih firmi u BiH.

- OGLAS -

Ovaj projekt već šestu godinu zaredom realiziraju LRC i Poslovne novine kroz sveobuhvatnu kampanju koja strateški komunicira ove firme i omogućuje im da dođu do novih klijenata i kupaca, što je itekako važno za one koji i ne prave baš višemilionske promete. 

I ove godine projekt „Pouzdanost 2020“ kroz digitalnu kampanju promovira uspješne i pouzdane, kojima će biti dodijeljeni i certifikati kojima se to potvrđuje. Neizostavan dio je i printana specijalna publikacija sa rangiranjima i analizama bonitetno pouzdanih kompanija. A novitet je to što po prvi put Poslovne novine kroz novoformirani Centar za strateško lobiranje i call centar omogućavaju kompanijama da se dodatno predstave poslovnoj zajednici, kao i da ostvare networking sa potencijalnim klijentima, te se lakše i brže povežu sa ciljanom skupinom.

- OGLAS -

Poštujući epidemiološke mjere održaće se i niz sesija „Četvrtkom u podne sa bonitetno pouzdanim kompanijama“, a na prvoj su već osim razmjene mišljenja i iskustva dogovoreni i zajednički poslovi.  Semir Kljuno, direktor tehnike osiguranja Brokers Team-a iz Sarajeva, pohvalio je ovakav koncept umrežavanja uspješnih kompanija rekavši: “Prepoznajući važnost proaktivne prodaje Centar za strateško lobiranje klijentima je olakšao put ka traženju novih kupaca, njihovih roba i usluga. Sofisticiranim metodama filtrirane su djelatnosti, a klijentima se isporučuju precizne baze koje pomažu pri planu prodaje, uspostavljanju partnerskih odnosa i pozicioniranju brenda klijenata. U današnje vrijeme poseban značaj imaju B2B sastanci i networking bonitetno pouzdanih privrednika, koji jedni drugima imaju šta ponuditi.”

Sve ovo kompanijama pruža mogućnost višestrukih benefita koje se ostvaruju kroz optimizaciju potencijalnih kupaca prema kojima se usmjeravaju prodajni kanali.

- OGLAS -

Ako želite provjeriti da li ste među bonitetno pouzdana kompanija i izdvojiti se među njih 5.632 u BiH, te pronaći nove bonitetno pouzdane partnere, uključite se u projekt “Pouzdanost 2020” i kontaktirajte marketing@poslovnenovine.ba kako biste uštedili vrijeme i optimizirali troškove nastupa na tržištu.

Kompanije koje se uključe u projekt imaju mogućnost da višestruko vrate uložene investicije koristeću usluge Centra za starteško lobiranje. 

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA