U prvoj polovini 2025. godine Volkswagen Grupa zadržala je status najprodavanijeg automobilskog proizvođača u Evropi, sa više od 1,8 miliona prodatih vozila, pokazuju podaci JATO Dynamicsa koje prenosi Best-Selling Cars. Iako 72 posto prodaje i dalje otpada na vozila s klasičnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, Volkswagen povećava udio električnih i hibridnih modela, koji sada čine 28 posto ukupne prodaje.
Drugi po veličini proizvođač na evropskom tržištu je Stellantis, sa 1,04 miliona prodatih automobila. Ipak, grupa se najviše oslanja na klasične pogone,čak 85 posto njihove prodaje otpada na benzince i dizelaše.
Na trećem i četvrtom mjestu nalaze se Renault Grupa (704.000 prodatih vozila) i Hyundai-Kia (541.000). Oba proizvođača bilježe snažan udio elektrificiranih modela, sa 43 posto prodaje.
BMW Grupa prodala je 485.000 vozila, od čega 40 posto električnih ili hibridnih, dok je Mercedes-Benz ostvario 355.000 prodaja, sa udjelom elektrificiranih modela od 34 posto.
Ford je u prvih šest mjeseci prodao 257.000 vozila, s istim udjelom električnih i hibridnih automobila kao Mercedes 34 posto.
Geely Grupa, kineski proizvođač koji sve snažnije prodire na evropsko tržište, ostvarila je 202.000 prodaja, pri čemu čak 67 posto otpada na električne i hibridne modele. Time je zauzela deveto mjesto, ispred Nissana (165.000), a odmah iza Forda.
Iako se nalazi tek na šestom mjestu po ukupnom broju prodatih automobila (479.000), Toyota prednjači po udjelu elektrificiranih modela. Čak 86 posto njene prodaje u Evropi otpada na hibride i električna vozila, što je najviši udio među vodećim brendovima.
Snažna hibridna ponuda i rastuća popularnost električnih modela omogućili su Toyoti da se ravnopravno takmiči s domaćim evropskim proizvođačima i brendovima većeg obima.