20 C
Sarajevo
08.09.2024

Televiziju od sada gledate u mraku! Dodik zatvara televizije u izbornoj godini?!

FACE je najavio: počela je izborna kampanja, a u izbornu kampanju ulazimo u medijskom crnilu, mraku! Dodik preuzima monopol nad medijima! Medijski sektor pred gašenjem, radna mjesta ugrožena!
Taj medijski mrak skupo će koštati sve – i medije i građane, samo će političari profitirati! Podsjećamo, tržište TV gledanosti je vrijedno oko 40 miliona - gdje su pare? Kome će pare? Ko pravi novu agenciju? Ko će profitirati u medijskom mraku? Zašto se ovo događa u izbornoj godini, par mjeseci pred izbornu kampanju?

Hadžifejzović: „Dodikova mica, Milica, direktorica Instituta za mjeriteljstvo ugasila je jedinu agenciju, sa američkom licencom, za mjerenje TV gledanosti u BiH. Par mjeseci unazad upozoravali smo da bi do ovog mraka moglo doći. A kad dođe mrak onda prikaze, političke rade svašta. U ponedjeljak, 27. maja pred Komisijom za korupciju Državnog parlamenta odgovarat će upravo Milica Ristović-Krstić, direktorica Instituta za mjeriteljstvo. Podsjećamo, tržište TV gledanosti je vrijedno oko 40 miliona – gdje su pare? Kome će pare? Ko pravi novu agenciju? Ko će profitirati u medijskom mraku? Zašto se ovo događa u izbornoj godini, par mjeseci pred izbornu kampanju? Sloboda medija je ugrožena! Istina je ugrožena! Radna mjesta su ugoržena! Pdv, harač državi je ugrožen! Cijeli sistem je u mraku! Sud mora reagovati! Sud mora zaštiti medije i medijsku slobodu! Mnogi se razbacuju podacima o gledanosti od četvrtka 23. maja 2024. godine, na dan kada je donošena rezolucija o genocidu u Srebrenici! Friziraju podatke, manipulišu njima. FACE je u četvrtak, za samo 12 sati imao 700 hiljada pregleda na You Tube-u. Brojač YouTube ne laže, njim je nemoguće manipulisati.“

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA