4 C
Sarajevo
03.10.2025

Akcije često varaju: Zašto trošimo više i kako izbjeći zamku popusta

Prava ušteda dolazi iz promišljenog planiranja.

Mnogi kupuju proizvode samo zato što su na sniženju, misleći da štede novac. Međutim, popusti često rade u korist prodavaca, a ne kupaca. Umjesto da zadovolje stvarnu potrebu, potrošači često djeluju pod pritiskom osjećaja da nešto propuštaju.

Crvene oznake sa velikim procentima popusta aktiviraju u mozgu „priliku“ umjesto „potrebu“. Prodavci dodatno koriste taktike poput „samo danas“, „posljednji komad“ ili „ograničena količina“ kako bi kupce natjerali na brzu odluku. Rezultat su proizvodi koji se skupljaju po kući, a rijetko kada zaista koriste.

Da biste stvarno uštedjeli, najprije provjerite redovnu cijenu i uporedite je s ponudama kod drugih prodavaca. Zapitajte se: Bih li ovo kupio/la da nije na akciji? Ako je odgovor ne, onda kupovina nije ušteda, već dodatni trošak.

- OGLAS -

Planirana kupovina je pravi način da iskoristite popuste. Ako vam je potreban frižider, patike ili knjiga, i pojavila se na sniženju, onda je to zaista dobitak. Sve ostalo što uzimate zbog straha da ćete propustiti priliku ili impulzivnog hira, samo povećava troškove.

Najčešće zamke kod kupovine na akciji:

- OGLAS -
  • Kupovina proizvoda koji vam nisu potrebni ili koje već imate
  • Djelovanje pod pritiskom da će roba nestati
  • Nepoređenje cijena kod različitih prodavaca
  • Kupovina bez razmišljanja o budžetu

Prava ušteda dolazi iz promišljenog planiranja. Ne dopustite da vas privlačne etikete zavare – birajte ono što vam stvarno koristi, a ne ono što je trenutno ponuđeno.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA