Najnovija studija pokazala je da hibridna vozila u stvarnoj vožnji zagađuju okolinu gotovo jednako kao vozila na benzin i dizel, iako laboratorijska testiranja sugeriraju znatno manju emisiju štetnih gasova. Analiza 800.000 automobila u Evropi otkrila je da hibridi emituju samo 19% manje ugljen-dioksida, dok laboratorijski testovi pokazuju 75% manju emisiju.
Studiju je provela neprofitna organizacija Transport and Environment, a naučnica Sofija Navas Golke ističe da razlika nastaje jer hibridi u stvarnoj vožnji koriste električni pogon samo 27% vremena, dok službeni podaci tvrde da bi taj procenat trebao biti 84%. Čak i kada se voze na električni pogon, motori nisu dovoljno snažni da potpuno zamijene sagorijevanje fosilnog goriva.
Evropska komisija najavila je korektivne mjere koje bi trebale smanjiti ovu razliku, ali problem neće u potpunosti biti riješen. Analitičar Colin Walker upozorava da tvrdnje proizvođača o hibridnim vozilima nisu realne, te da hibridi ponovo postaju predmet političke debate dok automobilska industrija vrši pritisak na EU radi fleksibilnijih ciljeva smanjenja emisije CO2.
Plan EU o zabrani automobila sa motorima s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. naišao je na otpor proizvođača i zemalja s razvijenom autoindustrijom. Njemački kancelar Friedrich Merz upozorio je da ne smije doći do drastičnog smanjenja proizvodnje ovih vozila, dok neki njemački političari vide hibridna vozila kao kompromisno rješenje za prilagođavanje novim EU propisima.