Zaboravite na Vorsprung durch Technik, došlo je vrijeme za neke nove stvari.
Baš kao što je Volkswagen pojednostavio svoj slogan i zamijenio Das Auto imenom brenda, tako se i Audi okreće nekim novim trendovima. Strojarstvo odavna nije dio mainstreama, pa se tako i Audijev slogan morao malo pomaknuti u stranu. Da, Vorsprung ostaje, ali ga izgleda nećemo tako često susretati. Zamijenit će ga novi slogan, koji glasi “Future is an attitude”, a koji postaje dio globalne kampanje koju možete pronaći ovdje.
Prvi promotivni video spot je već vani, a uz koncepte poput AI:ME prikazuje klasične modele uključujući Q8. Stoga ne brinite, strojogradnja i klasična teška industrija ostaju prisutni kao osovina civilizacije. Ali to vam mi nismo rekli.
Podsjetimo, slogan Vorsprung durch Technik, odnosno Napredak kroz tehniku se prvi put spominje početkom 1970-tih, a komercijalno se počinje češće koristiti tek polovicom 1980-tih dolaskom naprednog Audija 80 treće generacije.