Kako prenose ruski mediji, kompanija je 18. novembra počela predserijsku proizvodnju, izbacujući dnevno šest restilizovanih vozila, dok će od 27. novembra u potpunosti preći na proizvodnju terenaca sa novim salonom.
Prodaja automobila sa promenjenom instrument tablom, centralnom konzolom, plafonom, novom formom sjedišta, kao i zadnjom klupom sa udobnim naslonima za glavu, poboljšanim elektronski regulisanim grejanjem, antenom na krovu i drugim novinama, počeće u decembru ili januaru iduće godine. Kao i do sada vozilo će biti opremljeno sa 1,7 litarskim atmosferskim motorom od 83 konjske snage uparenim sa petobrzinskim menjačem.
Ranije je bilo riječi o tome da bi Lada 4×4 mogla da dobije platformu alijanse Reno Nisan za automobile srednje veličine CMFB-LS. Kako je direktor AvtoVAZ-a Nikola Mor isticao, kompanija nastoji da sačuva vrhunske terenske karakteristike čuvenog vozila.
Očigledno je da radimo na nasljedniku postojećeg modela Lada 4×4, razmatramo moguću sinergiju sa alijansom Reno-Nisan, uključujući eventualno korišćenje zajedničke platforme, rekli su iz Avtovaza.
Lada 4×4 i dalje je izuzetno popularni model na ruskom tržištu automobila i jedan od pet najprodavanijih krosovera. U prvih deset mjeseci ove godine prodato je 26325 primeraka, što je tri odsto manje nego u istom periodu lane, ali je to Russia Beyond