Iz čuvene britanske automobilske kompanije stiglo je zvanično saopćenje prema kojem od aprila 2024. godine kupci Bentleyja više neće moći računati na šestolitarski W12 motor.
Bentley je prvo izdanje W12 motora predstavio 2003. godine u luksuznom Coupé modelu Continental GT, a zvanično je potvrđeno da će Britanci gromoglasni šestolitarski motor (iza čijeg nastanka zapravo stoji Volkswagen, pod čijim okriljem je i Bentley) u svoje automobile ugrađivati do aprila naredne godine.
Modernizovan i pojačavan kroz više od dvadeset godina, šestolitarski biturbo W12 motor će prije prestanka proizvodnje biti ispod dugog prednjeg poklopca u više od 105.000 proizvedenih Bentleyja, a odustajanje od najvećeg motora u ponudi u Creweu pravdaju odlukom iz 2021. godine prema kojoj će od 2030. godine proizvoditi samo elektropokretane automobile.
U Bentleyju najavljuju da su već pripremili posljednju evoluciju šestolitarskog biturbo W12 motora koji je rezervisan za brojčano ograničeno izdanje modela Batur za koji treba izdvojiti dva miliona dolara, a uz odlazak sa stilom stiže 750 konjskih snaga i 1000 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Standardna verzija motora (659 KS) s W konceptom, koji ga čini četvrtinu kraćim od standardnog V12 motora, i dalje je u ponudi za aktuelne modele Continental GT, Flying Spur i Bentayga. U Bentleyu nisu otkrili koliko dugo će primati narudžbe za šestolitarsko inžinjerijsko „remek-djelo“ koje se sklapa ručno.