Naime, u BMW-u procjenjuju da će do 2025. elektrificirani noviteti činiti između 15 do 25% prodaje, no Oliver Zipse, član BMW-ove uprave kaže da bi ta brojka mogla biti i 40, a i samo 10% jer je sve stvar nagađanja.
Unatoč toj nesigurnosti u rast popularnosti električno pokretanih modela, u BMW-u vjeruju kako je budućnost u elektrifikaciji te poduzimaju ozbiljne korake da je dočekaju spremni. Prije svega osnovi korak u tom smjeru je platforma Peta generacija (Gen 5) koja će biti podobna za konvencionalne, hibridne te u potpunosti električne pogonske strojeve. Ovim potezom BMW se odlučio na drugačiji smjer od većine konkurencija koja razvija jedinstvene platforme za svoje buduće električne modele.
Posljednji izvještaji kažu kako će na tržište stići samo dvije verzije ove platforme koje će biti vrlo bliske. Jedna će biti za modele s prednjim, a druga za one sa stražnjim pogonom. Obje će podržavati ugradnju pogona na sva četiri kotača, prenosi portal autonet.hr
Prvi model na novoj Gen 5 platformi će biti novitet trenutno poznato pod oznakom iNext koji bi na tržite trebao stići tijekom 2021. Njega će slijediti cijeli niz električnih vozila koji će biti opremljeni s baterijama kapaciteta 60, 90 i 120 kWh, a ove potonje bi trebale omogućiti autonomiju od oko 700 km. U novoj platformi predviđen je prostor za baterije u podnici pa bi svi novi BMW-ovi noviteti, električni ili ne, trebali biti nešto viši, osim ako su u BMW-u doskočili tom problemu.
Nadamo se kako ćemo uskoro saznati više.
- OGLAS -