Prije nekih sto godina je francuska kompanija dobila ime: Citroën. Upravo je ovaj jubilej iskoristio upravni odbor galske marke kako bi promovisao promjenu naziva na jednom najvažnijih evropskih i, za sam Citroën, najbitnijih globalnih tržišta, s obzirom na činjenicu da se vozila sa ševronom na rešetki hladnjaka ni ne nude na sjevernoameričkom tržištu.
Marketinška bomba je podstaknuta vjekovnom germanskom mukom da uhvate izgovor prezimena osnivača kompanije Andrea-Gustava Sitroena (André-Gustave Citroën) a javnosti se kroz promotivni video klip obratio izvršni direktor francuske marke za Njemačku, Volfgang Šlime.
Čak i ukoliko niste dovoljno talentovani za jezike, niti ste bili vrijedni koliko je bilo potrebno da bi se savladao jezik ekonomski ubjedljivo najmoćnije države Starog kontinenta, veoma brzo ćete shvatiti da se radi o šali. Uspjeloj šali, rekli bismo.
Dakle, i u narednih 100 godina Citroën će biti baš to što jeste, s identičnim nazivom, čak i u Njemačkoj. A kome nije pravo, neka upita Volkswagen da u svoje ime ugradi one dvije smiješne tačkice iznad slova „e“, barem za nastup u Francuskoj.