Proizvođač iz Maranela nije zadovoljan trenutnim nivoom tehnologije baterija pa čeka dodatni razvoj.
Ferrari već ima na tržištu serijski automobil s hibridnim pogonom SF90 Stradale, ali će potpuno električni Ferrari da stigne tek sredinom naredne decenije.
Javnost je prvi Ferrari EV očekivala najkasnije 2023, ali su u Maranelu odlučili da odlože njegov debi.
“Tehnologija baterija još nije tamo gdje bi trebalo da bude. Još postoje značajna pitanja u pogledu autonomije i brzine punjenja. Na kraju ćemo napraviti automobil, ali poslije 2025. Ne u tako kratkom roku”, rekao je izvršni direktor Ferrarija Luis Kamileri.
Ferrari će zasad da se drži hibridne tehnologije, za koju planiraju da čini 60% prodatih automobila do 2022.
SF90 Stradale u osnovi ima V8 turbo-benzinac sa 780 KS, dok tri elektromotora isporučuju dodatnih 220 KS.
Jedan je poznat kao MGU-K (kinetički motor generator) izveden iz ovogodišnjeg bolida Formule 1 i smješten je između V8 agregata i 8-brzinskog mjenjača sa dvostrukim kvačilom.
Preostala dva elektromotora su smještena na prednjoj osovini i bez pomoći benzinca SF90 Stradale može da pređe 25 kilometara uz maksimalnu brzinu 135 km/h.