Najveći i najprestižniji model plemenite korejske loze automobila predstavlja novu ediciju tzv. atletske elegancije, nudeći prepoznatljiv izgled. Prepoznatljiv potpis je zadržan, a sadrži dvostruka prednja svjetla, skladnu siluetu i donekle konzervativno skrojen zadnju kraj koji je lišen dvostrukih svjetala s postojećeg modela.
Za skladniji utisak lišen tereta spojeva Genesis je ugradio prednji poklopac oblika školjke koji dodatno zaglađuje formu.
Novi je i dizajn naplataka promjera do 20 inča, a nudi se i “zatvorena” izvedba koja uveliko podsjeća na ono što nudi i Maybach S klasa.
Pogled u kabinu nije još uvijek dopušten, ali zato znamo kako paralelno s osnovnom dolazi i produžena izvedba sa 190 mm većim razmakom između osovina. Kraljevski komfor je zagarantovan, 3.5 V6 je sigurna stvar, dok je atmosferski 5.0 V8 još uvijek pod znakom pitanja.
Korejci odradili odličan posao. G90 izgleda originalno, a to je danas teško postići u ovom segmentu sklonom nešto konzervativnijim linijama. Nema sumnje, ovime je pokazao da ova marka još ima šta da kaže, kako onima na zapadu (Audi, BMW, Mercedes) tako i onima na istoku (Lexus, Infiniti…).
Cijene i tačan termin dolaska na tržište nisu poznati.