Kako vrijeme odmiče tako druga generacija VW Golfa u svojoj njemačkoj domovini počinje da stiče kultni status koji se može porediti s popularnošću na našim prostorima.
Dobro očuvani primjerci dostižu cijene koje su odavno premašile vrijednost polovnih “dvojki” u BiH i okolnim zemljama.
Jedna verzija je posebno cijenjena: Riječ je o modelu VW Golf Syncro Country, unikatnom kvazi-terencu na bazi “dvojke”, koji ide kao halva na tržištu polovnjaka i oldtimera.
Dovoljno je reći da se najjeftiniji primjerci Countryja prodaju za 10-ak hiljada evra iako su prešli po 300.000 kilometara. A vlasnici onih bolje očuvanih primjeraka, s manjom kilometražom, traže više od 20 hiljada evra za kompaktni terenac, prenosi “Radiosarajevo.ba“.
Nevjerovatne cijene za automobil koji je prije tri decenije stigao na tržište, što znači da ove godine stiče status oldtimera. Ali, čuđenju nema mjesta ako se zna da je za 18 mjeseci napravljeno svega 7.735 primjeraka Golfa Country.
Ironično, malo kome je 1990. godine bilo jasno šta Volkswagen želi s ovim modelom. Legendarna “dvojka”, tada već sedam godina prisutna na tržištu, odbrojavala je dane do dolaska nasljednika, a VW je od 1986. u ponudi imao Syncro verziju Golfa s pogonom na sva četiri točka.
Ipak, šefovi Volkswagena odlučili su lansirati Country koji je zamišljen kao dodatna verzija Golfa CL Syncro. U odnosu na obični Syncro vješanje Countryja je podignuto 63 mm (na 180 mm) što je – zajedno s rezervnim točkom na poklopcu prtljažnika, plastičnim trepavicama za zaštitu pragova i podvozja – novom modelu dalo optiku pravog terenca.
Ipak, Country se nije mogao pohvaliti pretjeranim off-road sposobnostima jer pogon 4×4 – razvijen u kompaniji Magna Steyr Puch u Grazu, gdje je Country i silazio sa trake – nije imao blokadu diferencijala.
VW Golf Country pokretao je 1,8 litarski benzinac (98 KS), na kraju je ponuđena i verzija Country GTI sa 107 konja, a bilo je nekoliko posebno opremljenih i obojenih edicija.
Malo ko je tada mogao očekivao da će Golf Country doživjeti zakašnjelu slavu. Pokazalo se da je ovaj model bio prethodnik klase SUV (Sport Utility Vehicle) koju će 1994. godine pokrenuti u velikom stilu Toyota RAV4.