Hyundai je prvi službenim skicama najavio potpuno novi i20, a prema onome što možemo vidjeti izgleda da će imati potpuno novi dizajn. Osim toga, južnokorejski proizvođač automobila kaže za budući i20 da će biti prvi automobil u Europi dizajniran prema njihovom novom dizajnerskom jeziku – Sensuous Sportiness ili u slobodnom prijevodu – sportska osjećajnost.
Sensuous Sportiness karakterizira sklad između četiri temeljna elementa: proporcije, arhitekture, stila i tehnologije. Svrha ovog dizajnerskog pravca je unijeti instinktivnu ljepotu u Hyundai vozila, što stvara emocionalnu vrijednost i daje im karakterističan izgled.
Inače, Hyundai i20 je hatchback verzija automobila dugog u prvoj generaciji tek nekoliko centimetara manje od 4 metra, koja je prvi puta prikazana na autosalonu u Parizu 2008. godine, a smještena je prema Hyundaijevoj nomenklaturi modela između manjeg i10 i većeg i30. To je automobil s pogonom na prednja dva kotača, a dostupan je u verziji s tri i pet vrata. Model i20 zamjenjuje Getz na gotovo svim tržištima, iako Getz u većem dijelu svijeta nije postupno ukinut do 2011. godine.
Druga generacija i20 na europsko je tržište izašla u studenom 2014. godine, i u duljinu je mjerila 4035 mm, uz međuosovinski razmak od 2570 mm. Facelift druge generacije i20 predstavljen je godine 2018., a kako Hyundai najavljuje potpuno nova, treća generacija svoju će premijeru imati na Salonu automobila u Ženevi početkom mjeseca ožujka ove godine.
Model i20 bio je treći najpopularniji Hyundaijev automobil u Europi u 2019. godini nakon kompaktnog SUV-a Tucsona i malog SUV-a Kone. Europska prodaja i20 pala je za 7,5 posto, na 84.692 komada, pokazali su podaci analitičara tržišta JATO Dynamicsa.
Objavljene skice pokazuju da će potpuno novi i20 imati sportskiji i dinamičniji izgled. Kaskadna prednja rešetka prostire se vodoravno u odnosu na bočne dijelove što rezultira karakterističnim širokim i niskim tijelom. Isto tako, jedinstveni potpis prednjih svjetala naglašava širinu i čvrstoću potpuno novog i20. Odvažna karakterna crta na bočnoj strani karoserije naglašava sportske proporcije i okretnost automobila. Stražnji dio je nadopunjen vodoravnim dizajnom stražnjih svjetala svjetala, koje su stapaju sa staklom stražnjih, petih vrata.
Još uvijek nije poznato hoće li se i20 Coupé s troja vrata naći i u ovoj novoj generaciji. Većina proizvođača automobila izbacila je varijante malih automobila s troje vrata zbog ravnoteže potražnje i složenosti proizvodnje. Očekivalo se da će se ove godine pojaviti i verzija i20 N, ali ta je odluka vjerojatno pomaknuta za nešto kasnije.