Starom klasičnom taksiju dane je odbrojio novi propis o emisiji štetnih gasova koji njegov motor više ne može ispuniti, pa ga miču s ceste. Kao dio ekološki osviještene mjere za borbu protiv zagađenja 2008. godine, vlada u Mumbaiju, Indija, zabranila je sve taksije stare 25 i više godina.
U 2013. godini to je promijenjeno u 20 godina. Svakom presudom, s puteva je nestalo hiljade Premier Padmini taksija, ikonskog automobila koji je decenijama prevozio stanovnike Mumbaja. Krajem 2019. godine procijenjeno je da oko 50 jako starih taksija Padmini još uvijek vozi, a 2020. preživjeli će voziti svoje posljednje vožnje. Svakako treba istaknuti kako je to velika šteta s obzirom kako se zna da je u istoriji ovo vozilo imalo veliki uticaj na kulturu regije.
Padmini se pojavio 60-ih godina u obliku Fiata 1100D, poznatog i kao Delight 1100. Model Fiat služio je kao osnova za ono što je prvi put premijerno predstavio u obliku Premier President. Kasnije je preimenovan u Premier Padmini po čuvenom indijskom kralju. Automobil je postao veoma popularan, a prodaja je ubrzana, jer je postao popularan izbor za taksi. Funkcioneri procjenjuju da je oko 60.000 primjeraka automobila Padmini bilo u Mumbaju na vrhuncu popularnosti ovog automobila. Nažalost, otvoreno tržište i priliv modernih automobila 90-ih osudili su crno-žuti taksi, a proizvodnja je završila 2000. godine. Njihovi posljednji dani života do kada smiju voziti je jun 2020. godine.