Naime, samo 10 stepeni razlike dovoljno je da se reakcije uspore, a mogućnost procjene umanji. Istraživanja su pokazala kako je vozač u unutrašnjosti automobila zagrijanoj na 35 stepeni jednako neoprezan, u poređenju s onim na 25 stepeni, kao sa 0,05 primila alkohola u krvi.
Stručnjaci iz Seat a stoga su objavili pet najčešćih grešaka koje bi svakako trebao izbjegavati ako se želi što prije rashladiti automobil. Obzirom da je sjedište Seata u Barceloni, ne sumnjamo da imaju velikog iskustva s visokim ljetnim temperaturama.
Ne mijenjate krug cirkulacije vazduha
Samo stavite klimatizovan uređaj u automatski način rada i biti će maksimalno učinkovit.
Ne okrećite ventilacijske otvore prema tijelu nego ih okrenite prema krovu automobila.
Naime, dobro je poznato da je vruć vazduha manje gustoće pa se diže u područje glave, a ako ventilacijske otvore okrenete prema krovu hladan vazduh će brže snižavati temperaturu, jer će prolaziti cijelim volumenom unutrašnjosti automobila.
Ne otvarate prozore kad uđete u automobil
Klimatizovanom sistemu znatno ćete olakšati posao ako prvo spustite sve prozore i vazduh ugrijanom na 50 ili 60 stepeni omogućite da izađe van, a istodobno preko klimatizacijskog uređaja uključite maksimalno hlađenje.
Ne održavate klimatizovani uređaj
Kao što mijenjate ulje i filtre zraka i ulja tako i klimatizovan uređaj zahtjeva održavanje kako bi bio u dobroj kondiciji. Dopuna plina i izmjena filtra peludi obavezna su Stavka. Ujutro gasite klima uređaj.
Premda su jutra znatno svježija pa klimatizacijski uređaj nije nužan zbog smanjenja temperature u unutrašnjosti automobila, bolje ga je ostaviti uključenim jer sprečava zamagljenje stakala pa osigurava bolu vidljivost, a i održava stalnu temperaturu u unutrašnjosti.