Britanski Land Rover je prije pet dana pokazao svijetu kako izgleda njihov legendarni terenac Defender u posve novom ruhu. Već smo vas mjesecima izvještavali da se nešto veliko sprema kod Land Rovera, a ono što smo vidjeli posve nas je oduševilo. Sudeći prema vijestima s terenskih ispitivanja, koje se provode već dug niz mjeseci, čini se da nas očekuje sjajan terenac.
Uravnotežujući zahtjeve hardcore entuzijasta i potrebu da se automobilu prikaže opća privlačnost, Land Rover je nastojao izgraditi održiv poslovni plan za buduće generacije Defendera. Prethodni model Defendera povučen je iz prodaje još 2016. Kako bi bio samoodrživ, novi model se mora prodati u gotovo pet puta više komada godišnje od prethodnog, a najnoviji pogoni tvrtke u Nitri u Slovačkoj, imaju godišnje proizvodne kapacitete od oko 150.000 komada.
Kako bi dosegao te brojke, novi je Defender dizajniran da udovoljava najnovijim svjetskim propisima o automobilima, uključujući dva najveća svjetska tržišta, Kinu i SAD, gdje je prethodno imao zanemariv utjecaj zbog regulatornih ograničenja. Tržište Land Rovera ovim će se modelom proširiti u čak 128 zemalja svijeta.
Novi Defender bit će dostupan i s većom širinom mogućnosti nego bilo koji drugi prije. Linija će se kretati od humanitarnih i vojnih modela do verzija orijentiranih na stil života koje se mogu nadopuniti s više od 170 pojedinačnih dodataka, što će vjerojatno podići cijenu Defendera te će je približiti području Range Rovera. Ovo posebno vrijedi za one vrhunski opremljene verzije, no čini se da se ne treba bojati da će novi Defender cjenovno biti nedostupan široj publici.
U početku će se Defender 110 s petero vrata prodavati s četiri karakteristična paketa – pod nazivom Explorer, Adventure, Country i Urban – u skladu s njegovom vjerojatnom uporabom. Prvi kupci dobit će svoj novi Defender već početkom 2020. godine.
Kompaktniji modeli Defender 90 s troja vrata vjerojatno će, kao i dva komercijalna modela, biti dostupniji po cijeni. Benzinska, blaga hibridna i dizel opcija bit će dostupne pri lansiranju na tržište, a hibridni plug-in očekuje se da će biti predstavljen za otprilike 12 mjeseci.