Sve stroži zakoni oko emisija štetnih gasova zadaju glavobolje svim proizvođačima automobila, a čini se da će sljedeća “žrtva” biti AMG modeli. Pomalo i očekivano, s obzirom da je riječ o modelima koji u Mercedesovom portfoliju imaju najveći udio CO2. Tako prema pisanju Financial Timesa neimenovani izvor iz kompanije tvrdi da planiraju redukciju ponude za čak 75 posto!
Trenutni prosjek Daimlera koji u vlasništvu ima Mercedes-Benz iznosi 138g/km, što je daleko od 100g/km koliko je propisani prosjek ukupne game prodatih automobila nekog proizvođača prema propisu Evropske komisije, prenosi Jutarnji.hr.
Iako će smanjenje ponude AMG modela uveliko smanjiti i ukupni prosjek te će Mercedes biti bliži zadatoj brojci, jasno je da će se zarade značajno smanjiti! AMG modeli su najekskluzivniji, ali i najskuplji pa samim tim donose najveće marže proizvođaču. Ostaje da se vidi kako će se to odraziti na ukupan profit.
Naravno, Mercedes nije jedini koji će imati probleme po tom pitanju. U ovu priču uključeni su svi proizvođači koji su sada primorani da ulažu velike napore u smanjenje emisije CO2, u razvoj hibridnih i električnih modela, a uz sve to moraju da odbace sve one modele koji se ne uklapaju u ovakvu politiku budući da će kazne za nepoštovanje dogovorenih normi biti visoke.
Ipak, nije sve tako crno. U Mercedesu su odlučili da će u budućnosti svi AMG modeli biti elektrifikovani, što je potvrdio Tobias Moers iz AMG-a. Osim toga, nova generacija modela C63 AMG imaće 2,0 litarski četvorocilindrični motor koji se trenutno nalazi u novoj A-klasi 45 AMG S. Dakle, kompromisi će morati da se rade, ali to je jedini način da AMG modeli (barem neki) ostanu u ponudi.