Tipo će prije svega dobiti nove LED farove i branike, unaprijeđen enterijer sa 10,25-inčnim multimedijalnim ekranom, brojnim bezbjednosnim sistemima, ali i dugo očekivane nove motore.
U planu su novi 1,0-litarski turbo-benzinski Firefly u verzijama sa 100 i 120 KS, a verovatno i 1,3-litarski agregat sa 150 KS u Sport verziji.
U ponudi će i dalje biti i 1,6-litarski turbo-dizel MJT sa 120 KS, a još nema informacija o uvođenju manjeg 1,3. MJT.
Tipo će vjerovatno dobiti i hibridni pogon sa 12V i 48V sistemom baziranim na Firefly motorima.
“Osvježeni” Tipo bi trebalo da se pojavi na jesen sljedeće godine, a u prodaji će biti od decembra.
Iako Tipo bilježi pad prodaje na sredini svog životnog ciklusa, u FIAT-u i dalje vjeruju da je sposoban da ostvari dobre rezultate na tržištu u C segmentu.
Novi Tipo je debitovao 2015, a italijanski mediji očekuju da će ostati na tržištu do 2024. FCA je već najavio investiciju od 200 miliona evra u unapreženje proizvodnog pogona u fabrici Tofaš u Turskoj gde se pravi.
U FIAT-u očekuju da redizajnirani Tipo svojom pristupačnom cijenom pokupi dio “kolača” i u B segmentu do dolaska novog Punta planiranog za 2021.
Nakon što sljedeće godine prestane proizvodnja Alfa Romeo Giuliette, Tipo će biti jedini italijanski predstavnik u C segmentu, ne računajući krosovere.
To je dodatni adut FIAT-a u dobru prodaju Tipa poučeni iskustvom sa Lanciom Ypsilon koja bilježi rekordne rezultate otkako je ostala usamljena u B segmentu povlačenjem Punta i AR Mito modela.
Međutim, FIAT će morati da napravi novu prodajnu strategiju i prije svega razmotri cjenovni rang svog “Golfa” jer sa postojećim cjenovnikom ne može da se nosi sa konkurentima u “pristupačnom” sektoru kao što je Dacia.