Novi Renault Captur je u svakom pogledu ozbiljniji auto od uspješnog prethodnika. Izgledom i opremom podsjeća na Renaulte iz viših klasa, a tako se i vozi. Rast od 11 centimetara znači mnogo više mjesta u unutrašnjosti i veći prtljažnik kapaciteta 402 litre.
Izvana više izgleda kao pravi SUV,a ne crossover, a unutra je kvaliteta izrade i materijala dignuta na mnogo višu razinu. U unutrašnjosti dominira veliki dodirni zaslon postavljen uspravno, a digitalni instrumenti su odlični. Bogata Edition One oprema unutrašnjost čini zaista luksuznom, no i cijenu gotovo dvostruko većom od one osnovnog modela.
Motor je odličan 1,3-litreni četverocilindrični benzinac uparen s vrlo dobrim automatikom s dvostrukom spojkom. Subjektivno imate osjećaj da je snage i više od deklariranih 130 KS, a oduševljavaju i miran rad te potrošnja koja je na testu iznosila 7 litara u gradskoj vožnji. Pohvale zaslužuje i odlučno ugođen udoban ovjes te upravljač koji je mnogo precizniji nego na prethodniku.
Testirani Renault Captur Edition One TCe 130 EDC u opremi ima sustav kamera 360°, digitalne instrumente promjera 10,2 inča, dodirni zaslon promjera 9 inča, grijana sjedala, vjetrobran i upravljač, alunaplatke promjera 17 inča…