Atraktivan dizajn i savremena tehnologija garantuju popularnost među kupcima, ali bi kontraefekat mogla da napravi cijena.
Prema posljednjim informacijama, Peugeot 208 će najvjerovatnije biti skuplji od glavnih konkurenata Forda Fieste i Volkswagen Pola.
Primjera radi, na određenim tržištima Fiesta kreće od 17.400 evra, a Polo od 17.200, dok se za 208 očekuje da početna cijena bude oko 17.700 evra u Active opremi i sa najslabijim 1,2-litarskim benzincem od 75 KS.
Snažnija verzija sa 99 KS će se kretati od 18.900 evra, u Allure opremi od 20.520 sa manuelnim, a 21.700 sa osmostepenim automatskim mjenjačem.
Na vrhu ponude biće 208 GT-Line (na slikama) sa 130 KS iz 1,2-litarskog agregata koji će koštati od 25.400 evra.
Što se tiče ljubitelja dizela, 208 na ovaj pogon sa 1,5-litarskim motorom će koštati od 20.500 evra.
Električni e-208 sa 135 KS će se krerati od 31.200 evra do 36.200, ali u zavisnosti od države do države kupci će dobijati dražavne beneficije, negdje u iznosu oko 4.000 evra.
Peugeot 208 na struju ubrzava za 8,1 sekundi uz autonomiju od 340 KM, a za punjenje baterije do 80 odsto kapaciteta je potrebno pola sata sa brzim punjačem 100 kW, dok je na “kućnoj” utičnici potrebno oko osam časova.