U Volfsburgu je i zvanično predstavljen potpuno novi VW Golf 8. U odnosu na sedmicu Golf 8 je nešto duži, za nijansu uži, sa milimetar kraćim međuosovinskim rastojanjem.
Instrumenti su od sada digitalni. Umesto analognih, ispred vozača će se nalaziti displej dijagonale 10,25 inča, dok je multimedijalni dijagonale 8,25. Svaki Golf 8 će standardno imati LED farove i zadnja svetla, s tim što će se LED matrix farovi doplaćivati. Oni će u sebi imati mnoštvo elemenata koji svojim paljenjem i gašenjem proizvode efekat kao da snopom preskaču auto ispred.
Standard će biti paljenje motora na dugme, automatski klima-uređaj, sistem za prevenciju nenamjernog napuštanja saobraćajne trake i sistem za automatsko kočenje sa prepoznavanjem pješaka. Opciono će moći da se poruči head-up displej, a imaće i mogućnost poluautonomne vožnje do brzine od 210 km/h. Novina je i ambijentalno osvetljenje, bežično punjenje telefona…
Bolje verzije će biti opremljene desetoinčnim multimedijalnim displejem sa Harman Kardon ozvučenjem snage 400 vati. Motori će imati snagu od 90 do 300 konja. Najslabiji je 1,0 TSI sa 90 i 110 KS, dok će 1,5 TSI imati verzije od 130 i 150 konjskih snaga.
Volkswagen naglašava da je 2,0 TDI potpuno nov. Imaće verzije od 115 i 150 konja, dok će jači biti dostupan i sa 4Motion pogonom na sva četiri točka. Po želji će moći da se poruči i DSG.
Velika novina je uvođenje čak pet hibridnih verzija. Konkretno, tri su laki hibridi, koji će imati oznaku eTSI i moći će da se poruče u kombinaciji sa 110, 130 i 150 konja. Pomoć pri kretanju će pružati starter-generator koji radi pod naponom od 48 volti.
Pravi eHybrid će imati oznaku GTE. On će biti dostupan u dvije varijante, sa 204 i 245 konja. Riječ je o 1,4 TSI motoru koji će se pod haubom nalaziti zajedno sa elektro-motorom. Baterija kapaciteta 13 kWh omogućiće vožnju samo na struju do 60 kilometara.
Prvi primjerci Golfa 8 će stići u prodajne salone već u decembru mjesecu.