Umjesto pokazivanja automobila medijima i posjetiocima, Volvo će “demonstrirati svoju viziju, redefinišući šta automobil može da bude”.
Iako je ovaj potez izuzetno nejasan, iz Volva ističu da odražava promjene u automobilskoj industriji. Šta će onda biti predstavljeno na štandu švedskog proizvođača? To još nije potpuno jasno, ali će u centralnom dijelu štanda biti postavljena svojevrsna umjetnička instalacija sa porukom: “Ovo nije automobil”.
Tu će biti “brojne interaktivne demonstracije sistema za povezivanje kao što je dijeljenje automobila, te kompanijina vizija autonomne vožnje.
“Pokrenuli smo priču o budućnosti automobila. Umjesto da donesemo koncept automobil, pričaćemo o konceptu automobila”, kaže direktor strategije proizvoda Volvo Automobila Marten Levenstam.
Ova akcija Volvo-a je samo nastavak niza propadanja sajmova automobila jer su mnogi veliki proizvođači ove godine propuštali glavne događaje.
Poruka je sve jasnija – sajmovi automobila su prevaziđeni.