Kada je koncern Volkswagen oživio marku Cupra, mnogi nisu vjerovali u njen uspjeh.
Prva godina poslovanja potvrdila je da u Formentoru ima potencijala. Mladi su odlazili u prodajne salone po SUV modernog izgleda, koji je također imao dobru cijenu.
Već se tada počeo šuškati da će, ako se ovako nastavi, Seat nestati s automobilske karte svijeta. Kasnije, kada smo saznali da će više modela poput Tavascana i El Borna ići u Cupru, sumnje su postale jače.
Upravo je u toku sajam automobila u Münchenu na kojem blistaju evropski brendovi i njihovi planovi za budućnost.
Thomas Schafer – glavni izvršni direktor Volkswagena upravo je govorio o budućnosti koju vidi za Seat i Cupru. Odluka je jasna – Seat čeka kraj proizvodnje automobila.
Budućnost koncerna je Cupra.
Prema Schaferovim riječima, novih Seatovih modela više neće biti, a postojeći će se proizvoditi onoliko dugo koliko im je očekivani životni ciklus, odnosno još dvije-tri godine. Tada će doći do potpunog prestanka proizvodnje automobila.
Umjesto Leona i Ateca, s proizvodnih će traka sići električni skuteri, bicikli i romobili.
Prema Schaferovim riječima, Cupra je najbrže rastuća marka u Europi, a Seat ima dugu istoriju gubitnika i nema ga smisla ponovno oživljavati. Cupra već ima bolju prodaju od Polestara i Alfa Romea.
A zašto se to dogodilo? Ulaganje u Cupru i Seat istovremeno nije imalo ekonomskog smisla. Pokazalo se da Cupra ima više potencijala za zaradu, pa će trajati. Potvrda potencijala brenda bilo je ulaganje od 10 milijardi eura u tvornicu u Valenciji koja će proizvoditi baterije, između ostalih, za električne Cupra modele, piše Automobili.ba.