Stoga ne čudi što su pojedina tržišta pala za 50 i više odsto u odnosu na isto razdoblje lani.
No ipak, apsolutni rekorder je Indija. U zemlji s 1,35 milijardi stanovnika tokom aprila nije prodan niti jedan novi auto, javlja Business Insider. Proglašavanje karantina u Indiji je značilo zatvaranje svih tvornica i salona automobila, što u prevodu znači da je prodaja i doslovno stala.
Jedini koji su prijavili prodaju u aprilu su Maruti Suzuki sa 632 i Mahindra sa 733 vozila, a sve se radi o izvozu. Vrijedi reći kako je prodaja mehanizacije funkcionisala pa je tako Mahindra prijavila prodaju 4716 traktora.
Indijska autoindustrija očekuje kako će uskoro moći startati s proizvodnjom, međutim nisu svi optimistični. Pojedini proizvođači su već najavili mogućnost prolongiranja obustave proizvodnje zbog nedostatka dijelova. Tako je direktor marketinga “Honda Cars” iz Indije Rajesh Goal izjavio: “Čekamo vladina uputstva i interno se pripremamo. Sve što mogu reći je da će to biti dug i spor proces. Niko ne zna kad će industrija doći na nivo standardnog poslovanja.”