Božićne reklame postale su dio kulture i svake godine sve su kompleksnije i skuplje, no ove godine hit je postala jedna niskobudžetna i to zbog ljudske poruke koju šalje.
Jednostavna, ali moćna produkcija Phila Beastalla postala je viralna jer šalje poruku da smisao Božića nisu korporacije i konzumerizam, nego porodica, te da su najbolji pokloni nešto značajno, a ne skupo.
Video je koštao samo 50 funti i nastao je još 2014. godine. Phil ga je odlučio ponovno podijeliti na Facebooku nakon što je izašla ovogodišnja božićna reklama robne kuće John Lewis, s Eltonom Johnom u glavnoj ulozi.
-Nismo definirani karijerama ni materijalizmom. Porodica je na prvom mjestu i bitno je da si međusobno pomažemo. I iako nije istinita priča, nadam se da se mnogi mogu prepoznati u njoj”, rekao je Phil za portal Bored Panda.
Ovakvim se reakcijama, četiri godine nakon što je video nastao, Phil nije nadao. “Kako nije najbolje prošao 2014., pretpostavio sam da će se ove godine dogoditi isto. No u nekoliko dana imali smo milione pregleda”, dodao je, a zahvalio je svima i na Facebooku.