„National Geographic“ jučer je proglasio glavni grad Bosne i Hercegovine, Sarajevo, najboljom destinacijom za 2025. godinu.
Bh. prijestolnica odabrana je glasovima čitatelja kojima je dašak Orijenta pomiješanog s modernom evropskom kulturom osvojio srca.
Sarajevo – bosanskohercegovačka ljepota koja osvaja
„National Geographic“ svake godine objavi listu od 25 top-destinacija u svijetu koje vrijedi posjetiti. Tako se glavni grad Bosne i Hercegovine svrstao među jedna od najljepših mjesta u svijetu… dobivši epitet prirodnog ljepotana.
„Glavni grad Bosne i Hercegovine nastavlja da inspiriše znatiželjne putnike iz cijelog svijeta – nije ni čudo što je on veliki pobjednik ovogodišnjeg izbora Readers’ Choice. Stoljetna historija Sarajeva utkana je u njegovu prirodnu ljepotu, slično kao rijeka Miljacka koja teče ispod više od deset mostova, uključujući Latinski most i Skenderiju – pješački most sagrađen od istog materijala kao i Eiffelov toranj.
Ljubitelji historije mogu odati počast otpornosti grada posjećujući znamenitosti kao što je Tunel spasa. Ljubitelji vina mogu kušati čuvene domaće sorte: Žilavku, Blatinu ili Vranac. Avanturisti mogu ići na rafting rijekom, alpsko skijanje ili planinarenje do jednog od najveličanstvenijih vodopada u Evropi“, stoji na zvaničnoj stranici „National Geographica“.
Pored Sarajeva, na spisku su se našli i Ocala na Floridi, Bangkok, Raja Ampat, Guadalajara, Los Angeles, Boise, Greenland, Kanazawa…
Sve ove navedene destinacije u svoje turističke promidžbe ulažu ogromna finansijska sredstva, što se, nažalost, ne može navesti i za Sarajevo.
„National Geographic“ top-destinacija: Šta to znači za jedan grad?
„National Geographic“ svake godine proglasi određene destinacije najboljim, a koje biraju njihovi istraživači, fotografi i urednici.
Kada jedna destinacija bude na spisku najboljih – eksponencijalno naraste njen turistički potencijal! Neumitno, dešava se „katapultirani“ rast turizma i ugostiteljstva. Cirkuliranje većeg broja turista utječe na hotelski i restoranski promet, a što dalje utječe na šire angažiranje turističkih vodiča, te dalji razvoj kulturnih sadržaja.
„National Geographic“ je američki magazin nastao 1888. godine. Procjenjuje se da ga mjesečno čita devet i po miliona ljudi, a brojka je zasigurno i viša s obzirom na to da je digitaliziran. Zamislite šta ovaj podatak znači za Sarajevo i njegovu globalnu promociju nakon odabira za top-destinaciju 2025. godine!
Na bh. vlastima ostaje osmišljavanje turističke kampanje za 2025. godinu koja će buduće turiste dodatno osvojiti i učiniti da se ponovo vrate u najljepši grad na svijetu – Sarajevo.