Ipak, među onima koji su nastavili da koriste aplikaciju, ima dosta neodlučnih korisnika, koji još uvijek nisu sigurni da li će možda preći na Viber, Telegram ili Signal, ili će ipak ostati vijerni Facebookovoj aplikaciji.
Za sve njih važi rok koji je WhatsApp dao za prihvatanje novih pravila. Ako želite da nastavite da koristite WhatsApp poslije 15. maja, moraćete da ih prihvate, ali vam u tom slučaju savjetujemo da obratite pažnju na to do koje mjere ona zadiru u vašu privatnost.
Nova pravila uvedena su zbog kupovine putem Facebooka, pa ako odlučite da tu društvenu mrežu koristite za šoping, a koristite i WhatsApp, nova pravila dozvoljavaju operaterima onlajn prodavnica da vas kontaktiraju i da sa vama komuniciraju i putem WhatsAppa, podsjeća WABetaInfo.
Poruke koje korisnici razmjenjuju sa svojim kontaktima nikad ne dolaze u ruke WhatsAppa, piše taj sajt. Interna statistika aplikacije koja broji minute korišćenja, ID uređaja sa koga se ona koristi, kao i kontakte sa kojima komunicirate, ovde se ne spominje. Uprkos tome, WhatsApp nikad neće čitati vaše poruke.
Problem se, međutim, javlja kada je komunikacija sa online prodavnicama (tzv. Business chats) u pitanju. Iako Facebook neće čitati vaše privatne razgovore, online prodavnice sa kojima komunicirate to mogu da rade, što znači da oni vaše prepiske mogu da koriste u marketinške svrhe, što uključuje i sam Facebook.
Međutim, upotreba Business chats-a je opcionalna, što znači da ne morate da je prihvatite, čime donekle eliminiše opasnost od krađe podataka i mogućeg praćenja vaših aktivnosti.
Oni koji nova pravila ne prihvate, poslije 15. maja neće moći da šalju ni da primaju poruke, ali će moći da obavljaju pozive i da primaju notifikacije. Za takav način korišćenja će imate tačno 120 dana, pre nego što WhatsApp potpuno deaktivira nalog i izbriše ga.