Prihodi su u prva tri ovogodišnja mjeseca porasli 18 posto, na 17,7 milijardi dolara, prateći gotovo identičan postotni skok prihoda od oglašavanja, na 17,4 milijarde dolara.
Neto dobit udvostručena je na 4,9 milijardi dolara.
Broj korisnika porastao je za 100 miliona, dvostruko više no što je uobičajeno. Trenutno vodeća društvena mreža u svijetu ima 2,6 milijardi korisnika.
Upozoravaju ipak da zbog pada gospodarske aktivnosti pod utjecajem pandemije očekuju slabiji rast prihoda od oglašavanja u idućim mjesecima, ukazujući na njihov snažan pad u martu.
U prva tri tjedna travnja prihodi su gotovo stagnirali, a u Facebooku objašnjavaju takve rezultate smanjenom potrošnjom klijenata na oglašavanje zbog negativnog utjecaja ograničenja povezanih s pandemijom na gospodarsku aktivnost.
Mjere suzbijanja pandemije posebno teško pogađaju mala i srednja poduzeća na koja Facebook najviše računa.
U poslovnim izgledima u vrijeme pandemije kompanija ističe da se sučeljava s “razdobljem neviđene neizvjesnosti”.
“Očekujemo da će na naše poslovne rezultate utjecati problemi na koje ne možemo utjecati, uključujući trajanje i efikasnost uredbi o izolaciju, efikasnost ekonomskih poticaja širom svijeta i fluktuacije valuta prema američkom dolaru”.